Bilgisayarın saat ve tarihini kontrol edin, saat ve tarih doğru ise
aşağıdaki anlatılanları deneyin.
1. Yol
Register-messenger-dll.zip
dosyasını indirin ve çalıştırın. Bu dosyayı çalıştırdığınızda
Messenger'in kullandığı
Softpub.dll
Wintrust.dll
Initpki.dll
Rsaenh.dll
Mssip32.dll
Cryptdlg.dll
Msxml3.dll
dosyaları
registery oluyor. Aynı zamanda bu işlemi manuel olarak yapmak
istiyorsanız, Başlat'dan Çalıştır'a tıklayın ve aşağıdaki kodları teker
teker yazın;
regsvr32 Softpub.dll /s
regsvr32 Wintrust.dll /s
regsvr32
Initpki.dll /s
regsvr32 Rsaenh.dll /s
regsvr32 Mssip32.dll /s
regsvr32
Cryptdlg.dll /s
regsvr32 Msxml3.dll /s
Yeniden oturum açmayı
deneyin. Sorun devam ediyorsa aşağıdaki yöntemleri deneyin:
2.
Yol
- Program Ekle/Kaldır'dan Windows Live OneCare safety scanner
programını kaldırın.
İnternet Explorer 6 için;
- İnternet
Explorer'ın sol üst köşesindeki Dosya sekmesinin altında bulunan
Çevrimdışı Çalış seçeneği işaretli ise o işareti kaldırın.
Araçlar'dan
İnternet Seçenekleri'ne tıklatın. İnternet seçenekleri içindeki
'Tanımlama Bilgisi Sil..' ve 'Dosya Sil..' düğmelerine tıklayın.
Çerezleri ve dosyaları silmiş olacaksınız. Sonra, Araçlardan İnternet
Seçeneklerine girin. İnternet Seçenekleri penceresindeki tablardan
İçerik sekmesine tıklatın. İçerik sekmesinin içindeki Sertifikalara
tıklatın. Sertifikalar penceresi açılır. Yine sertifikalar
penceresindeki sekmelerden "güvenilmeyen yayımcılar" sekmesine gelin.
Güvenilmeyen yayımcılar listesindeki Microsoft ile başlayan verileri
seçin ve Kaldır'a tıklayın.
Oturum açmayı deneyin.
3. Yol
Denetim
Masasından Kullanıcı Hesapları'nı kullanarak yeni bir kullanıcı hesabı
(Administratör) oluşturun. Hazırki oturumu kapatın, açtığınız yeni
hesapla oturum açın. Messenger'a bağlanmayı yeniden deneyin.
4.
Yol
İnternet Explorer 6 kullanıyorsanız, Explorer 7 ve üstü ile
güncelleyin.